woensdag 29 augustus 2007

We kunnen gaan aftellen....

De oncoloog van het AVL heeft gisteren terug gebeld en om een lang verhaal kort te maken: ik blijf in het AVL. In ieder geval voorlopig en mocht het reizen me tegen gaan staan en wij weer voloende vertrouwen hebben in andere ziekenhuizen dan zou ik altijd nog overkunnen.
Ppff, toch wel een pak van mijn hart.

De oncoloog zou me aan melden voor de chemo en deze zou dan volgende week starten. Aan het eind van de middag belde de dagbehandeling van het AVL al terug: aanstaande maandag om 8.30 uur word ik verwacht. Heb dan eerst een gesprek met de oncologie verpleegkundige over de chemo en daarna gaat er een infuus in en de chemo aan.
Okay, heb toch wel een behoorlijke brok in mijn keel als ik hieraan denk.
But a girl has got to do what a girl has got to do.
Ik ga wel een port-a-cath krijgen maar dat duurt een week of twee voor deze geplaatst kan worden, dus de eerste chemo doe ik via een 'gewoon infuus'.

Verder hadden we gisteren nog een afsluitend gesprek met Sieta van de mammacare in Utrecht en zij heeft ook de hechtingen eruit gehaald. Tja, wel raar dat Utrecht nu klaar is en vooral met Sieta heb ik toch een goede band opgebouwd dus erg jammer dat ik haar niet mee mag nemen naar het AVL.

Ook ben ik gisteren begonnen met fysiotherapie, door de operatie, het grote litteken en het verwijderen van de okselklieren neigt een schouder (en de mijne dus ook) naar stijf worden en beperkt worden in bewegingsbeperkingen. Dus aan het werk met de fysio en allerlei oefeningen.

1 opmerking:

kastelke zei

3 september begint hier de school. Maar ik zal ook voor jou duimen!