woensdag 8 augustus 2007

MRI

De MRI was een eitje! Het viel mij erg mee, maar ik had ook Marc aan mijn hoofdeind zitten en hij was van die schaduw-figuren voor mij aan het maken. Haha, wat een gekkie is hij toch!
De mevrouw van de MRI heeft meerdere malen gezegt dat de plaatjes mooi gelukt zijn.....
Als er nu ook geen kwalijke zaken op gevonden zijn.....
We keep our fingers crossed.

Verder een dag waarop ik volop in de belangstelling stond: veel telefoontjes, de huisarts kwam aanwaaien en de mailtjes, kaartjes, berichtjes ed. blijven ook binnen stromen.
Ondanks dat de situatie waar Marc en ik inzitten natuurlijk vreselijk is, maken dit soort dingen toch dat ik me een rijk mens voel!
Bedankt, lieve allemaal.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heftige periode waar je nu in zit, Mariska, ik wil je heel veel sterkte wensen. Zorg ervoor dat je goed geïnformeerd blijft, de ontwikkelingen gaan zo razendsnel op borstkankergebied. Kennis is macht!

Ben blij dat mijn verhaal je wat hoop heeft kunnen geven voor de toekomst. Als jonge vrouw heb je doorgaans een lange weg af te leggen, maar een (kwalitatief goed) leven na borstkanker is zeker mogelijk!

Deze week heb ik "gevierd" dat mijn diagnose drie jaar geleden was... Had in 2004 nooit kunnen denken dat ik er nu zo goed voor zou staan :-)

groetjes,
Judith (die ex-31-jarige met borstkanker ;-))

Petra zei

Ben blij dat het mee gevallen is vandaag.
En fijn dat zoveel mensen met je meeleven. Een steunende achterban is zo belangrijk!!!

Annemiek zei

Koester je fijn in die warmte van alle die mensen, en dat je veel steun mag blijven ontvangen.

Anoniem zei

Hoi Maris.. Wat een vreselijk nieuws wat ik allemaal te horen kreeg. Veel Sterkte en kracht voor Jouw en Marc gewenst.. Groetjes, Raymond v.d. Heuvel

Patrick zei

Hoi Mariska,

Ik las altijd jouw blog: Verpleegkundige goes USA en nu ook deze blog. Ik leef erg met jou en Marc mee. Zelf heb ik 30 jaar geleden als klein jongetje kanker in de lymfklieren gehad en was ook geopereerd in het Anthoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. Ik ervaar nog steeds de psychische gevolgen hiervan maar probeer altijd positief te blijven.

Een second opinion is een goede, verstandige beslissing en ik duim voor jou dat je goed nieuws ontvangt van het MRI onderzoek.

Ik wens jou en Marc heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Patrick

Rita zei

Fijn dat er nu eindelijk ook eens iets goed gegaan is ik keep also myn fingers crossed!!

Koester je in alle belangstelling dat geeft de burger weer moed en doorzettingskracht.

liefs Rita