donderdag 23 augustus 2007

Ik ben zo'n SUKKEL!

Ik weet dat mijn hoofd een soort van gatenkaas is op het moment maar dat het zo erg was had zelfs ik niet kunnen vermoeden.....
Ik was er zo van overtuigt dat wij precies een week na de operatie een afspraak hadden met de oncoloog in het AVL. Pak ik vanochtend de afsprakenkaart en tot mijn grote schrik zie ik als datum 21 - 08 staan! En vandaag is het 23 - 08!!
Grote paniek!!
Het AVL gebeld en daar hoorde ze de paniek en tranen in mijn stem en zeiden: "Ach, U bent zeker Uw afspraak vergeten! Geeft niets, kan iedereen overkomen!"
Nee!!! Ik wil niet dat dit mij overkomt! Ik ben altijd heel netjes met afspraken, vergeet zelden wat, kom eigenlijk altijd op tijd en nu dit? Op zo'n belangrijk moment.
Ik heb nooit naar de datum gekeken maar ben er vanaf het begin af aan van overtuigt geweest dat de afspraak stond op precies een week na de operatie.

Anyway, nu hebben we aankomende maandag een afspraak met de radiotherapeut en een paar uurtjes later met de oncoloog. En dit klinkt waarschijnlijk erg handig, maar ik heb het schema van een aantal mensen flink overhoop gegooid met mijn geblunder en dat vind ik echt héél erg!


3 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Mariska,

Via het blog van Wendy en Annemiek ben ik hier terecht gekomen. Meid, wat een narigheid moet je doormaken en goed, dat je van je afschrijft.
Misschien helpt het je te weten, dat dit, zonder kanker, maar heel druk, mij ook is overkomen. Het gebeurt echt iedereen weleens! Voel je niet schuldig, hoor!!! En veel sterkte!

Anoniem zei

Ik heb precies hetzelfde hoor Mariska. Zo'n mistig hoofd en gewoon echt niet meer weten waar je nou mee bezig bent. Waarom liep ik die trap nou weer op? Wat wilde ik boven gaan doen? Het zal er wel bij horen en ik schrijf dus echt alles op tegenwoordig!!!

Anoniem zei

Je bent absoluut geen sukkel!
Je hebt nu zooo veel aan je hoofd dat dit helaas kan gebeuren.
En dat snappen ze daar in het ziekenhuis best wel.
Kop op en voel je niet schuldig.
Ik weet dat ik niet zo makkelijk om het naast je neer te leggen.
In ben in afspraken net zo precies als jij. En het is mij helaas ook eens voor gekomen.
Maar artsen lopen vaker uit, zodat onze agenda volledig in de war loopt. (of ze bedenken weer van die lekkere onderzoeken die je niet verwacht).

Heel veel sterkte met het wachten tot de nieuwe afspraak op maandag.
We denken aan je.

Liefs van ons,