donderdag 27 september 2007

Mag niet klagen

Ik moet zeggen, ik mag deze ronde niet klagen. Ik heb maandag mijn tweede AC-kuur gekregen en ben er beter doorheen gekomen dan de eerste keer. Ik was maandagavond wel erg misselijk en akelig, maar heb niet hoeven spugen. Maandag- op dinsdagnacht weinig geslapen en veel liggen draaien in bed (net als mijn maag) maar daarna ging het best aardig.
Mijn eetlust is wel weer verdwenen en ik moet mezelf dwingen om af en toe wat te eten, maar drinken gaat gelukkig goed.
Ik merk wel dat ik meer moe begin te worden, maar ook dat hoort erbij.

De volgende kuur staat gepland voor maandag 15 oktober en die ochtend heb ik nog een aantal andere onderzoeken gepland staan waaronder een ejectiefractie en een ECG. Dit omdat de Herceptin wat ik tzt moet gaan krijgen hartfalen kan geven. En ze willen natuurlijk een uitgangswaarde hebben. Die testen hadden ze eigenlijk voor het starten van de kuren moeten doen, maar dat is er helaas even bij in geschoten.

Gisteren heb ik gezellig bezoek gehad van twee lieve collega's: bedankt lieve meiden, ik vond het heel fijn jullie weer te zien.
Aanstaande dinsdag heb ik een afspraak staan op mijn werk om koffie te gaan drinken en samen met mijn teamleider te kijken welke werkzaamheden ik eventueel zou kunnen uitvoeren een paar uurtjes per week. Ik mis mijn werk en ik merk dat ik een meer zinvollere dagbesteding nodig heb. Ik heb niet echt een doel, een uitdaging (behalve beter worden, maar dat is best een eng doel omdat ik daar zelf niet volledige controle over heb). Ik mis iets..... Maar ik ga het zoeken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je je zinnen wilt verzetten. Heb ik ook hoor. Ben ook zo af en toe aan het werk en vind dat erg prettig. Gewoon het contact ook met de collega's en het zinvol bezig zijn.

Fijn dat het zo lekker gaat. Houden zo hoor!!

Anoniem zei

Fijn te horen dat deze kuur wat beter is gaan.

Denk aan je meissie,
X

Annemiek zei

Hopelijk blijft het goed gaan! Ik kan me ook voorstellen dat je wel wat anders wilt. Ik hoop dat er iets passend te vinden is op je werk!