maandag 10 september 2007

Afspraak

Vanochtend belde het AVL, de datum van het plaatsen van de port-a-cath is bekend.
Dinsdag 18 september 2007 word ik om 07.00 uur (!!!!) verwacht en ben ik als eerste aan de beurt.
Aankomende donderdag moet ik nog even langs de anesthesist om de narcose door te praten en te kijken of ik 'gezond' genoeg ben voor de algehele anesthesie.
Wat een gedoe allemaal, hè?
Maar dan is het maar geregeld en hopelijk ben ik dan van een hoop gedoe (geprik) af.

Verder een prima dagje gehad, voel me goed. Lekker veel buiten geweest ondanks het droevige weer.
En morgen aan het werk: mijn pa komt morgen de buitenboel verven en ik ga hem helpen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Mariska, Wat klink je weer positief. Hou die mood vast. Lekker met je pa aan de slag en de rest even naar de achtergrond. Goed zo.
Fijn dat je zo'n port a cath krijgt. Mij aderen zijn verziekt door de chemo. Ik heb dikke kabels over mijn armen lopen die behoorlijk pijnlijk zijn. Baal daar ontzettend van....

Annemiek zei

Wel goed zo'n port, scheelt zich een heleboel prikwerk!

Veel plezier met verven :)