zondag 3 februari 2008

Nog twee

Allereerst even zeggen: mijn ejectie fractie is flink verbeterd en ik mag een half jaar Herceptin gaan krijgen en dan doen we weer een nieuwe ejectie fractie! Da's goed nieuws.

Donderdag mocht de kuur ook gewoon doorgaan, mijn leuko's waren ineens ruim 3 in plaats van krap 2! Maar de prijs die ik daarvoor moest betalen is een Hb van 5.2 die de vorige week nog ruim 6 was.
Echt, ze zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen (in tegenstelling tot mannen) maar ik kan maar 1 soort bloedproducht per week aanmaken. Dat is wel duidelijk.
Dus het gezeur over een transfusie begon weer, maar ik heb besloten wijs en verstandig te zijn en mijn aversie geheel opzij te zetten en volgende week krijg ik dus een bloedtransfusie.

Verder gaat alles zo zijn gangetje, we zijn druk aan het kijken waar we allemaal naar toe willen deze vakantie. En gisteren hebben we alvast een nieuwe tas gekocht voor de fototoestellen.
Morgen ga ik weer werken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed nieuws dat je ejectie fractie er goed uit ziet! Je hart doet het dus nog goed. Voel je je wel goed met zo'n laag Hb? Knap dat je gaat werken...zorg wel goed voor jezelf,hé? Dat je niet neerstort ofzo. Ik denk aan je..liefs,Mandy

Annemiek zei

Dat je EF goed is is wel erg goed nieuws! Die Hb is wel erg laag! Dat je daar nog mee kunt functioneren. Je zult toch wel erg moe zijn. Rot dat je een transfusie moet hebben, maar je zult je daarna toch wel weer beter voelen denk ik. Groetjes!

Anoniem zei

Was het lekker vandaag op je werk ? Weer heerlijk onder de mensen, heb bewondering voor je doorzettingsvermogen.
Het einde van de chemo's is gelukkig in zicht en daarmee ook het begin van de vakantie.
Heb er ook zo verschrikkelijk veel zin in.