maandag 25 februari 2008

Druk, druk, druk maar wel leuk...

Vandaag had ik een afspraak bij de chrirug voor een wondcontrole voor de bestraling begint en ik ben goed gekeurd. Over drie maanden moet ik terug komen en dan moet ik wel vooraf een MRI laten maken voor de andere borst.

Verder ben ik vandaag op visite geweest bij mijn schoonzusje en nichtje en daarna nog gaan werken.
Morgen ook zo'n volle dag: huisarts, fysio, spullen inpakken, hapje eten in Utrecht en naar de schouwburg in Utrecht.
Woensdag nog even een dubbele dosis Herceptin halen, een afspraak bij de genetica van het AVL, laatste kleine boodschapjes en op tijd naar bed.....

Was het maar alvast donderdag!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Druk, druk, druk inderdaad, maar daarna je welverdiende rust! Ga genieten met zijn tweetjes meid.

Dikke X

Anoniem zei

Het vorige berichtje was ik!!

X

Lique

Anoniem zei

Oh wat heerlijk. Nog 3 nachtjes.... Wat zullen jullie samen genieten!! Jullie verdienen het.
Kus

Annemiek zei

Bij deze alvast een hele fijne reis gewenst en een fantastische vakantie! Het is wel verdiend!