vrijdag 15 februari 2008

Massage

Héérlijk die hoofdhuid-massage! En het goede nieuws is dat ik volgende week nog een keer mag.
Echt, de mensen van deze salon hebben we zo goed geholpen bij, de voor mij, één van de moeilijkste aspecten van de chemo. Echt, heel bijzonder.
In de tijd dat ik begon met mijn chemo ik diverse afspraken met ze gehad om zo weloverwogen een pruik te kopen die mij mij past.
Ik wilde mijn haar eraf voor het ging uitvallen en ook dat hebben ze in alle rust en privacy voor me geregeld. Ik had lang haar en ze hebben het stukje bij beetje steeds korter geknipt om mij zo de gelegenheid te geven om 'afscheid' te kunnen nemen van mijn lange lokken. Voor mij is dit heel goed geweest en (denk ik) minder traumatisch dan wanneer ik zelf gelijk de tondeuse erover gehaald zou hebben.
En nu de nabehandelingen; heerlijk! Een hoofdhuidmasage van ruim 45 minuten allerlei lekker ruikende produkten, heerlijke warme handdoeken, liggend op een massage-tafel in een sfeervolle kamer.
Of mijn haar er sneller van gaat groeien, geen idee! Maar ik heb er zo van genoten en kijk uit naar volgende week voor de tweede behandeling.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

O wat klinkt dat heerlijk. Ik ben dol op massages. Vind het zo genieten.....

Anoniem zei

Dit soort zaken verdienen zeker een pluim. Maakt het net allemaal een klein beetje makkelijker.
Heerlijk dat je zo genoten hebt meid en nog een keer mag.

Liefs
Car

Anoniem zei

Eindelijk klaar! Gefeliciteerd, fantastisch!
En die hoofdmassage lijkt me heerlijk. Nu maar snel groeien die haren. Groetjes,
Mandy