donderdag 14 februari 2008

KLAAR!

Ik ben klaar met de chemo!!!!
Ruim 24 weken geleden ben ik aan de chemo begonnen en vandaag heb ik de laatste gehad. Ik kan het zelf amper geloven maar ben zo blij.

De gevreesde tranen kwamen inderdaad maar niet op het moment dat ik ze verwachtte: toen de chemo er echt in zat kon ik het pirma droog houden maar zat mijn vriendinnetje die mee was wel met tranen in haar ogen.
Bij mij kwamen de tranen thuis pas....
Ik ben klaar met de chemo!!!!

Ik heb vandaag en de afgelopen dagen weer veel kaartjes, sms'jes, bloemen, mailtjes, telefoontjes ed. gekregen van allemaal lieve mensen die met mij en Marc meeleven.
En ik heb het al vaker gezegd, maar op deze dag, de dag van de liefde, ga ik het nogmaals herhalen:
Lieve allemaal,
Ik weet niet hoe ik jullie kan bedanken voor al jullie steun, tijd, bezoekjes, verrassingsacties, honderden kaartjes, cadeautjes, mailtjes, sms'jes, bloemen, telefoontjes enz.
Het heeft me kracht, plezier en moed gegeven en mede dankzij jullie ben ik nu zo ver.
Jullie zijn geweldig!
Dikke knuffel voor jullie allemaal

Morgen heb ik een afspraak bij Head of Hair (
http://www.hairfashion.nu). Zij hebben mij destijds geadviseerd en geholpen bij de aanschaf van mijn pruik en daarbij hoorde ook twee nabehandelingen als de chemo afgelopen zou zijn.
Morgen heb ik een afspraak voor de hoofdmassage en lichttherapie, ze beloven dat mijn haar sneller en gelijkmatiger van gaat groeien. Nou, of dat zo is..... maar het is vast lekker!

4 opmerkingen:

Petra zei

Wat ontzettend fijn voor je!!!!
Groetjes Petra

Annemiek zei

Yihah!!!

Anoniem zei

Beetje laat... door het werken weer, minder tijd achter de computer.
Maar ook al is het laat, het maakt me niet minder blij voor je. Wat top dat het nu klaar is. De tijd vliegt!!
Nu vanuit het dal de berg weer op. Soms is het zwaar, maar meestal zul je het gevoel hebben te zweven.
Geniet!!!!!!!

Anoniem zei

Gisteren lukte het niet om een reactie te plaatsen (storing?), maar ik wil het nog eens proberen:
Meid ik ben blij voor je!!: Klaar! Top!Wat een heerlijk gevoel moet het zijn, na zo'n tijd!
Is de champagne opengegaan?
Liefs, Diana