maandag 29 oktober 2007

Grappig misverstand

Ik had zaterdag besloten om van de Iris cheques die ik voor mijn 12,5 jarig jubileum gekregen heb een broodbakmachine te kopen.
Ik praat al maanden over zo'n apparaat, dus tijd voor actie! Na een klein onderzoekje op internet wist ik welk apparaat ik wilde hebben en vertrok in richting de winkel.
Daar hadden ze het apparaat wel, maar alleen nog een showmodel (gatsie, daar heeft iedereen al aan en in gezeten met zijn vette vingers!). Maar de mevrouw van de winkel beloofde maandag een apparaat mee te nemen vanuit het hoofdkantoor.

Ik vanmiddag dus weer richting de winkel om het apparaat op te halen. De desbetreffende mevrouw zag ik niet dus ik naar een andere verkoper.
En ja, hij wist ervan. Apparaat gevonden en betaald en tevreden liep ik richting de uitgang.
Komt ineens die mevrouw op me afrennen: "Die broodbakmachine is niet voor U! Die was gereserveerd!"
Ik was helemaal verbaasd en wist even niet wat te zeggen en toen ging er ineens een lampje branden: mijn pruik! Zaterdag droeg ik mijn andere pruik.
Voorzichtig heb ik die mevrouw vertelt hoe de vork in de steel zat en gelukkig bleek de broodbakmachine toch voor mij!

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Haha, hoe er zo een misverstand ontstaat!

Anoniem zei

Hahah... dat is dan ook wel weer grappig!!
Ik moet je lange pruik ook nog even zien hoor, want ben ik ook wel benieuwd naar.

Dikke X,

Lique