vrijdag 26 oktober 2007

Korte berichtje

Even laten weten dat alles hier zijn gangetje gaat.
Ik ben wel een beetje snotterig, dat is wel jammer. Maar verder voel ik me goed, maar ik ben gisteren daarom niet gaan werken (verstandig, hè?).
Gisteren weer bij de fysio geweest maar volgens mij is ze een beetje te enthousiast geweest, ik heb een klein hematooompje in mijn oksel en het doet een beetje zeer.
Beetje jammer.....

Verder een nieuws te melden, ik ga straks met Marc tuinhuisjes kijken (en misschien wel kopen!!) en verder staat er een lang (klok gaat een uurtje terug) en rustig weekend voor de deur.
We hebben lekker geen afspraken staan en dat is ook weleens fijn.... Quality time!

Oh ja, ook nog goed nieuws: mijn moeder heeft twee weken geleden een mammografie laten maken in het kader van het bevolkingsonderzoek en dat is dan toch wel erg beladen! Maar gelukkig was alles goed.

Had ik al vertelt dat wij een begin gemaakt hadden met het genetisch onderzoek naar mijn borstkanker? Anyway, de stamboom staat op papier en is onderweg naar het AVL.

1 opmerking:

Annemiek zei

Lijkt me ook wel spannend voor je moeder.
Een heel fijn en rustig weekend gewenst!