zondag 7 oktober 2007

Weinig nieuws onder de zon

Ik heb eigenlijk vrij weinig te melden! Het gaat goed, voel me prima.
Ik heb alleen wat last van droge ogen en dan met name 's nachts. En mijn litteken doet zeer. Na de eerste chemo trok het al flink waardoor ik continu het gevoel had dat ik een band om mijn borstkas had en diep doorademen lastig was. Maar dat trok na een dag of vijf weer weg.
Na de tweede kuur is de huid rondom het litteken weer meer pijn (beurs gevoel) gaan doen en de huid is heel dun aan het worden en ziet soms wat rood.... Ik hoop dat het goed blijft gaan!

Morgen ga ik een paar uurtjes naar mijn werk om wat werkzaamheden te verzetten, ik heb gekozen voor twee projecten: het opname-boekje herzien en het meedenken voor bezuinigingen binnen het materialen die we gebruiken. Daar ga ik me voorlopig mee bezig houden.
Oh ja, er is morgen ook nog een kleine festiviteit: ik ben 12,5 jaar in dienst bij het UMC Utrecht. Eigenlijk wilde ik dat maar voorbij laten gaan (ik sta al genoeg in de belangstelling) maar er werken nog twee meiden op de afdeling met wie ik samen de opleiding gedaan heb, dus zij zijn ook 12,5 jaar in dienst. En samen met zo'n groepje van de oude inservice opleiding is het wel weer leuk om er even bij stil te staan hoelang we al in het UMC werken. Ppff, de tijd vliegt.

Ik ga morgen een paar uurtjes werken terwijl Marc juist vrij heeft deze week! Dat vind ik grappig omdat het de afgelopen maanden juist andersom geweest is. Wie denkt dat Marc lekker gaat luieren in deze week heeft het verkeerd begrepen, vanaf dinsdag staan de hulptroepen op de stoep en gaan we klussen aan huis en tuin.

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Proficiat met je 12.5 jarige diensttijd. Leuk dat daar ook even bij stilgestaan wordt.
Wel aardige projecten die je uitgekozen hebt. Het is niet met de kindjes werken, maar ik kan me erger papierwerk voorstellen :)

Anoniem zei

Hoi Mariska,
Nog gefeliciteerd met je jubileum...
Ik hoop dat je weer een beeje jezelf kunt zijn, en nu je ook weer wat uurtjes gaat werken hoop ik het helemaal voor je.
Hoe staat het nu met de America-plannen? Kun je verzekerd worden? Of staat je hoofd er niet naar?
Mijn transcript was afgekeurd...helaas!!! Ik heb nog een kans gekregen om hem te verbeteren...Misschien dat wij gewoon zogaan, en dat ik daar dan wat cursusen ga doen...we weten het nog niet.
Ik wens je alles goeds!
Njinda

Anoniem zei

Hey meissie,

Gefeliciteerd met je 12 1/2 jarig dienstjubileum. Jeetje... wat vliegt de tijd. Ben je alweer zo lang aan het werk???

Hoop dat je vandaag een beetje een leuke dag hebt gehad en dat het een beetje goed ging zo'n paar uur weer werken.

Dikke knuffel,

Lique