zondag 2 december 2007

Pijn in mijn lijf

Alles doet zeer! Alsof mijn lijf griep heeft maar dan zonder koorts.
Vrijdag ging het prima, hoewel ik wel moe was. Gisteren voelde ik me wel al een stuk minder, maar ik ben wel naar de begrafenis van mijn collega gegaan. Nou, jullie snappen vast wel dat het een zware ochtend was, maar het voelt voor mezelf goed dat ik geweest ben.
En gisterenmiddag ging volledig het licht uit, ik geloof niet dat mijn lijf ooit zo moe geweest is. Alle spieren branden, prikte, staken en trokken. Dus heerlijk naar bed gegaan en geslapen als een blok.
's Avonds op de bank gehangen en ook vannacht heerlijk geslapen.
Vandaag gaat het iets beter maar het is zeker nog niet over.
Hopelijk morgen?
Straks lekker even in een warm bad en verder doe ik het lekker rustig aan...

Ik weet dat met name de Herceptin dit soort klachten kan geven, maar kon in de papieren dit echt terugvinden over wanneer na de gift de klachten beginnen en hoe lang ze kunnen aanhouden.

1 opmerking:

Annemiek zei

Dat klinkt vreselijk. Hopelijk is het nu alweer iets beter!