dinsdag 4 december 2007

Duimen

Morgen ga ik voor de tweede Taxol/Herceptin, tenminste daar hoop ik wel op. Gisteren en zondag bleek ik toch een beetje verhoging te hebben. Niet serieus genoeg om het ziekenhuis te consulteren, maar toch. Vandaag is mijn temp netjes tot dusver, maar gisteren en eergisteren had ik ook steeds de piek tussen 17.00 - 20.00 uur.
Ik voel me overigens goed, zaterdag en vooral zondag waren mindere dagen maar nu verder geen klachten.
Afwachten, dus.

Ik heb vandaag wel even gebeld met het spreekuur van het AVL en zij denken dat het niet met de Taxol/Herceptin te maken heeft maar gewoon een klein griepje was (is). Morgen dus gewoon komen, bloed af laten nemen en dan hopen dat de kuur erin kan.
Duimen, dus.

2 opmerkingen:

Wendy Jol zei

Ben begonnen hoor..... hoop dat het helpt!!

Annemiek zei

Duim duim duim!