zaterdag 29 december 2007

Bijna op de helft...

Ook afgelopen donderdag mocht de kuur weer doorgaan. Als die van volgende week ook doorgaat ben ik op de helft van de Taxol!
Langzaam aan begint mijn lijf een beetje te wennen aan de Taxol/Herceptin, ik heb minder klachten. Ook ben ik de afgelopen anderhalve week minder kortademig geweest, dus dat ik ook fijn. Hopelijk is de ejectie fractie van aankomende maandag ook weer iets beter, dan kan ik er weer even tegen!

We hebben fijne kerstdagen gehad, Marc en ik zijn samen geweest en dat was fijn! We hebben heerlijk gekookt, gegeten, gedronken, filmpje gekeken, boekje gelezen enz. Heerlijke rust en vooral samen!
Voor Oud en Nieuw hebben we ook weinig spannende plannen: weer lekker samen met een hapje en drankje!

Oh ja, nog een vraag: enige weken geleden vertelde ik al dat ik voorzichtig wat haar terug kreeg, babydons! Inmiddels begint er wel een echte donkere gloed overheen te komen en het groeit hard. Nu heb ik weleens gehoord dat het 'babydons' er eerst weer af moet voor je echte haar goed kan doorkomen. Weten jullie of dit waar is? Ik ben inmiddels ook al aardig gehecht aan mijn dons! Waarschijnlijk heeft het allemaal niet zo heel veel zin want van de Taxol zal mijn haar ook uitvallen (ze zeggen binnen 3 - 6 weken na start en ik heb nu 5 kuren gehad).
Wat een geduld moet ik toch hebben, ppffff.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb mijn babydons er gewoon nog op. Het is nu zo'n anderhalve centimeter lang. Het dons geeft trouwens een muisgrijze gloed aan het hele gebeuren. Ach ik laat het lekker zitten. Zo lijkt het nog wat!!!
Goed uiteinde en dat het in 2008 alleen maar bergop mag gaan!!!

Annemiek zei

Bijna op de helft, gelukkig. Fijn dat het haar weer terug komt, al begint het maar met dons.
Gooie roetjs, en een gelukkig nieuw jaar.

Car zei

Mijn ervaring (als regelmatige meelezer) met mijn babydons is dat ik het gewoon heb laten zitten.
Opeens kwamen de normale haren door en ging het op in het geheel.
Gewoon laten zitten dus. Het is nog lekker zacht ook.

Fijn uiteinde.