woensdag 5 december 2007

Heeft geholpen

Lieve mensen, het duimen heeft geholpen! De tweede Taxol/Herceptin zit erin. Mijn bloedwaarden waren goed maar wel weer flink gedaald te opzichte van vorige week. Met een kleine angst en beven zie ik volgende week tegemoet.... Ik krijg geen Neulasta meer dus ik hoop dat mijn leuko's zichzelf kunnen redden maar afgelopen week was een flinke daling, nog zo'n daling en ik moet weer uitstellen.

Ik heb me vanmorgen wel laten nakijken door de Nurse Practioner omdat ik toch verhoging heb gehad en wat kortademig ben geweest. Maar hart en longen klonken goed. Mijn temp was vanochtend 37.8 en dat is voor mij ruim maar ze vonden het geen probleem.
Ik heb wederom Dexa vooraf gekregen en ik heb nu inderdaad geen verhoging meer: een hele nette 36.8 en ik voel me SUPER.
Ben benieuwd hoe het overmorgen gaat.

Volgens de Nurse Practioner kon de verhoging ellendigheid van afgelopen weekend nog wel komen van de eerste oplaad (dubbele dosis) Herceptin.
Snapt U het nog? Ikke niet maar ga me er niet druk om maken. Ik hou mijn temp de komende dagen gewoon en in de gaten en neem gewoon contact op als ik de boel niet vertrouw.

Mijn verdere plannen voor de rest van de week: morgen Helen Dowling en fysio en vrijdag bezoek van een lief vriendinnetje en het weekend ga ik het huis in kerst sfeer brengen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja Mariska, goed zo. Je slaat je er goed doorheen. Ik ben trots op je hoor. Lekker die plannen voor het weekend..... Zet die boom maar vast op!!

Annemiek zei

Gelukkig, die zit er ook weer in, en is klaar. Zal nog even verder duimen dat je je goed blijft voelen!