zaterdag 7 november 2009

Tommie

Mijn ouders hebben vandaag hun hondje gehaald.
De kleine jongeman is op 15 september geboren en moet
gaan luisteren naar de naar Tommie.
Is het niet een schatje?
Ik hoorde net van mijn ma dat hij hun huis al ingewijd heeft
maar dat hij zich tijdens de autorit naar huis (toch een uur rijden)
prima gedragen heeft.
Mijn ouders hebben nu nog visite, mijn broer en zijn gezin willen het
nieuwe lid van de familie natuurlijk ook even bekijken.
Maar hopelijk krijgt Tommie daarna een beetje rust want het is een
drukke en wilde dag voor het mannetje.
En ik ga aankomende week weer even langs om
hem te knuffelen.

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat een knuffeltje zeg!!!
Welk ras is het? Het lijkt wel een beardie, die Petra in NC heeft.

Car zei

Wat eem scheet !
Dit soort beelden zetten wij ook altijd weer aan het twijfelen.
Knuffelse

Car zei

Hoe gaat het overigens met de bioresonantietherapie ?