donderdag 22 oktober 2009

Operatiebroeder Marc?

Oooohhh, wat zat de hechting van de drain irritant en pijnlijk te zijn.
Nu was de drainproductie ook nagenoeg nihil de afgelopen dagen dus ik had vandaag de huisarts mogen bellen om de drain eruit te laten halen.
Volgend probleempje; huisarts op vakantie en zijn vervanger ken ik niet.
Nu heeft Marc al eerder hechtingen verwijderd (na een schouderoperatie) dus ik had gisteren besloten te vragen of hij als-je-blieft de hechting wilde verwijderen.
En toen we toch bezig waren heb ik hem maar gelijk gevraagd om de drain er helemaal uit te halen. En dat heeft mijn held gedaan. Ik heb hem stap voor stap vertelt wat hij moest doen en hij heeft mijn instructies keurig opgevolgd.
Mocht hij de bouwwereld ooit zat worden dan zie ik een zonnige toekomst voor hem in de gezondheidszorg.
Dus afgelopen nacht heb ik heerlijk zonder snoertjes geslapen.

1 opmerking:

mandy zei

Wow. Maris, ik wist niet dat je de operatie had gehad! Liep een beetje achter met de blogs lezen.
Blij voor je dat het nu achter de rug is en hoop dat het eind resultaat mooi gaat worden. En wat dapper van Marc met die drain...! Wat een opluchting, hé, zonder snoeren aan je lijf. Nou, meissie, nog veel sterkte en doe het rustig aan, he? Hoe is het met het puppy verhaal? Gaat ie er komen en zoja welk ras?
Dikke kus,
Mandy