zaterdag 28 november 2009

Op veler verzoek ... Tommy


Hier nog even twee fotootjes van Tommy, mijn vriendje.
Hij is de eerste week dat hij bij mijn ouders was een beetje ziek geweest,
maar inmiddels weer helemaal opgeknapt.
Als een ware hooligan rent hij door het huis, zet graag zijn kleine
(doch scherpe) tandjes in .. alles!
En doet veel dingen die hij eigenlijk niet mag.
Maar hij kan ook heerlijk met je knuffelen, spelen en bij je komen liggen.
Ik vind hem super!
Dinsdag was hij hier en omdat hij nog niet volledig gevaccineerd is mag hij bij
mijn ouders achter nog niet op het gras.
Maar in mijn achtertuin komen geen andere hondjes dus hier mocht hij
heerlijk ravotten op het gras.
Het regende wel maar dat deerde Tommy totaal niet; helemaal koud en nat
hebben we hem uiteindelijk naar binnen gehaald.
Maar hij bleef maar voor de schuifpui zitten en met mijn pootje tegen het glas aan tikken dus
wij hem weer naar buiten laten.
Hij zag eruit als een verzopen rat, maar het was zo leuk!

1 opmerking:

Annemiek zei

Wat een knuffelbeertje is het toch!