zondag 15 november 2009

Van alles en nog wat en feestje

Allereerst even melden dat het goed met mij gaat.
De pijn wordt steeds minder en het vocht neemt af. Nog twee weekjes rustig aan en dan mag ik voorzichtig aan weer aan het werk.
Dinsdag ga ik even gezellig een bakkie drinken op het werk en (als het aan mij ligt) afspraken maken voor over twee weken.

Gisteren hadden we een etentje van mijn pa & ma, zij zijn deze maand 35 jaar getrouwd en hebben dit gevierd met familie en vrienden. Dat was gezellig & lekker....

En dan hebben we lieve, kleine Tommy nog; het kleine kereltje is ziek geweest afgelopen week. De halve familie in rep en roer, allemaal zorgen en hopen dat het kereltje er weer bovenop zou komen. En dat lijkt nu het geval te zijn, als ik mijn ouders mag geloven sjeest hij weer als een hooligan door de kamer, hij eet weer en ... spuugt niet.

1 opmerking:

Annemiek zei

Maar welk ras is die Tommy nou? Ik ben nieuwsgierig :)