woensdag 25 juli 2007

Redelijk goed nieuws

Hé hé, eindelijk uitslag over de MRI! De tumor is de enige in mijn borsten. Ppff, dat is wel een opluchting, hoor. Je gaat je vanalles in je hoofd halen.
De tumor is wel groter dan 9 juli gezegd, maar hij is ook groter danwel veranderd na de punctie, dat voelde ik zelf ook. Maar het zou nu ook kunnen dat er nu vrij veel ontstekingsweefsel omheen zit door de punctie.

En de tumor is niet gevoelig voor (vrouwelijke)hormonen. Dat is voor nu goed nieuws maar ze vertelde dat ze pas dadelijk met alle uitslagen samen pas echt kunnen zeggen wat dit precies betekent.

Okay, ik ga nog even een beetje het huis soppen en de tuin doen. Vanavond gaan Marc en ik samen shoppen bij de Makro (afleiding!!) en dan gaan we vol goede moed morgen naar het ziekenhuis. Ik zie vreselijk op tegen de prikken in mijn borst (tumor) om de schildwachtklier op te zoeken maar ik ben zo blij dat ik morgen geopereerd zal worden en dat de tumor er dan uit is. Stap 1, op weg naar genezing! Kan niet wachten.......

4 opmerkingen:

Harry & Petra zei

Lieve Mariska,

Wij wensen jou heel veel sterkte morgen.
We denken aan jullie.

Liefs van ons,

Barbara en Edwin Snel zei

Hoi Mariska,

Heel veel succes morgen en fijn dat er nu meer duidelijk voor je is. Koop maar lekker de hele Makro leeg vanavond!! Ik denk aan je morgen. Morgenavond heb je de eerste stap gehad!
Succes, Barbara

Angelique zei

Hey meissie,

Ik wens je vandaag alle geluk toe die je maar kunt gebruiken voor de operatie.

Je wordt gewoon beter!! Ik voel het gewoon. Eindelijk die stomme tumor eruit vandaag!

Een hele dikke kus,

Lique

kastelke zei

Mariska, ik hoop dat vandaag alles volgens plan verlopen is (of liefst van al nog beter), en dat het -gezien de omstandigheden- goed met je gaat.