zaterdag 5 april 2008

Wat een week

Zoals ik al verwacht had, was het een drukke week.
Maandag hadden we het concert van Mark Knopfler en hij stelde niet teleur! Muzikaal heeft hij het goed voor elkaar, maar hij is geen showman, zullen we maar zeggen. Voor het gouwe-ouwe gevoel speelde hij ook nog een aantal Dire Straits klassiekers.
Dinsdag na de bestraling ben ik weer eens gaan zwemmen en dat blijft mijn arm fijn vinden! Jammer eigenlijk dat de rest van mij niet dol op zwemmen is. Echt, ik vind het helemaal niets....
Woensdagmiddag was ik na de bestraling helemaal stuk en heb ik een middagdutje gedaan.
Donderdag was echt de top-dag! Na de bestraling kwam Marc mij halen en hebben wij mijn pa opgehaald van Schiphol (daar werkt hij) en zijn we naar de Eagles gegaan.
Echt, fantastisch! Ik vind ze helemaal geweldig! Natuurlijk de klassiekers maar ook de nieuwe CD heb ik veel geluisterd de afgelopen (soms wat moeilijke) maanden en de nummers doen me wat en om ze dan live te horen. Echt, kippenvel.
Maar petje af voor de Eagles mannen en hun band, ik vind ze fenomenaal!
De kaartjes zijn niet goedkoop (zeg maar, duur!) maar ze zijn dan ook niet lullig met de tijd die ze spelen. Het begon om 20.00 uur en was om 23.15 uur afgelopen met een korte pauze ergens in het midden.
Maar vrijdag kwam de rekening: vrijdagochtend weer vroeg op voor de bestraling en dat kan ik dus niet meer op het moment: laat naar bed (waren kwart over één thuis) en dan weer vroeg op.
Ik heb nog best aardig wat energie maar ik heb wel mijn slaap nodig!
Dus vrijdagmiddag was ik ... afgedraaid en heb ik heerlijk op de bank gehangen.
Vandaag lekker een beetje rommelen en morgen even een bakkie drinken bij mijn opa en oma. want mijn opaatje word maandag 80 jaar! Hoera!

Maar nog even over de bestralingen: het valt niet tegen maar het doet wel zeer! Niet mijn huid maar er onder. (Huid schijnt pas na twee weken zeer te gaan doen, dus ik wacht af...)
Nu even het goede nieuws: ik heb ruim 1/3 van de bestralingen erop zitten! We gaan dapper door met aftellen.

Aankomende week staat ook weer goed vol gepland met leuke afspraakjes met vriendinnetjes, ik heb er zin in!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Mariska,

Leuke dingen plannen in combinatie met de juiste hoeveelheid rust dat is volgens mij ook de beste remedie.
Je doet het goed meid. nog maar 2/3 te gaan en zo gaan de weken hard.

Liefs
Car

Annemiek zei

Naar de Eagles? Super! Een van de beste band aller tijden!
Proficiat aan je opa :)
Nog even doorbijten en dan sluit je dit gedeelte ook weer af!

Anoniem zei

Hi Mariska,
gelukkig kun je een beetje door de bestralingen heen komen. Maar naar A'dam iedere keer is wel een end. Gelukkig zit ik straks iets dichterbij huis, maar nog altijd 40 Km enkele reis.
Mijn laatste kuur die eigenlijk vandaag zou zijn, is een week uitgesteld. Mijn bloedwaarden waren veeeel te laag. Domper dus. Niet dat ik zo uitkijk naar een kuur, maar wel dat dit de laatste is ! Ik hoopte het deze week achter de rug te hebben. Niet dus
Tot mijn verbazing zag ik dat je ook een Draak bent in de chinese dierenriem. Ik heb nog een leuke horoscoop voor je op mijn blog staan, misschien heb je m al gelezen. een van onze chirurgen is nl van chinese afkomst en heeft het helemaal voor me uitgezocht. Zeer herkenbaar, lees het maar eens na.

groeten en veel succes van een andere Draak !

xx
Marieke

Anoniem zei

Hey meissie,

Kan me voorstellen dat je zwemmen niets vindt. Ik vind dat ook zoooooo niet leuk, maja als het je arm helpt, dan maar positief blijven denken.

Maarrrruuhhhh de Eagles!! Je had het verteld. Ben jaloers op je. Had er ook graag heen gegaan.

Nog even doorzetten meid en je bent van die rot behandelingen af.

Dikke knuffel,

Lique