donderdag 24 april 2008

Happy Birthday to me!

Vanaf vandaag heb ik weer een jaartje meer op de teller staan! Ik ben 32 jaar geworden. Vanochtend mijn één na laatste bestraling gehad. Daarna nog even wat lekkers gehaald voor de mensen die 's middags een bakje koffie kwamen drinken. Ik heb het wel rustig gehouden want inmiddels ik ben inmiddels wel een beetje aan mijn eind. Maar ik vond het wel heel leuk dat er wel een paar leuke, lieve mensen langskwamen om mij persoonlijk te feliciteren.

Verder is het een vreemde week: gisteren (inderdaad met tranen) afscheid genomen van de mensen van de dagbehandeling waar ik mijn chemo en Herceptin gekregen heb. Ik heb daar de afgelopen maanden zo gelachen (en gehuild) met een aantal verpleegkundigen. Ik zal ze echt missen. Het is zo raar als ik me nu bedenk dat ik daar niet meer naar toe hoef....
Mijn ejectie fractie van afgelopen maandag was trouwens weer gedaald tot 52% en met een ondergrens van 50% kom ik daar akelig dichtbij. Maar ja, hij is al eerder zo laag geweest en daarna toch weer herstelt tot 59%. Voor ik met de Herceptin in Utrecht start, word er weer een ejectie fractie bepaald, dus hopen dat het over 3 weken weer gestegen is.

Gisteren was verder wel zwaar: driedubbele Herceptin en twee bestraling-sessies, ik was kapot gisteravond en ook vandaag ben ik erg moe en wat gammel. Maar ja, nu het goed nieuws: morgen om 11.00 uur is het klaar! Klaar met bestralen!
Jemig, zou ik volgende week tijd overhouden nu ik niet meer dagelijks naar Amsterdam moet?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een beetje laat maar toch zeker wel gemeent.

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

Vandaag je laatste bestraling, joepie!

We blijven met je meeleven.
Liefs van ons

Annemiek zei

Proficiat! Dan ben je nu echt klaar!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,... Lang zal ze leven zal nooit meer dezelfde betekenis krijgen, maar ik gun je wel een lang en gelukkig leven...