vrijdag 28 maart 2008

Nog 21 te gaan...

Ja, ik ben afgelopen dinsdag begonnen met de radiotherapie.
De volgende grote hindernis die genomen moet worden. Ik heb nu 4 sessies gehad en moet er dus nog 21. Ze proberen me 23 april een dubbele bestraling te geven en dat zou betekenen dat ik vandaag over 4 weken (25 april, een dag na mijn verjaardag) klaar ben.
Echt, ik kan niet wachten....
En ik hoop zo dat ik er een beetje vlotjes doorheen rol. Ik wil zo graag mijn leven weer oppakken en weer meer werken dan die ene dag per week.
Tot nu toe valt het allemaal wel mee, maar het bestralingsgebied is wel akelig gevoelig. En tot nu toe rij ik zelf naar Amsterdam en het is best een aardig eindje rijden (80 kilometer, enkele reis) dus dat gaat me de komende weken misschien ook wel opbreken, maar dan stap ik in de taxi, hoor.
Oh ja, en waar ik vreselijk van baal is dat ze tot nu toe iedere dag bij hebben moeten tekenen met die bestralings-inkt! Dat is speciaal spul wat goed aan de huid zou hechten (beter dan een stift) maar dat spul jeukt!!!
En afgelopen dinsdag hebben ze ook met stift bijgetekend en dat staat er nog op en de inkt is steeds met een dag vervaagd.
Vandaag voorgesteld of ze niet kunnen blijven stiften maar de inkt is echt beter, zeggen ze. Nou, ik probeer het nog een paar dagen en anders wil ik dat ze gaan stiften!

Morgen en overmorgen hoef ik natuurlijk niet dus ga ik lekker uitrusten want er gaat wel een druk weekje aankomen: 5 keer naar Amsterdam om te bestralen, we gaan naar twee concerten, ik wil een aantal keer gaan zwemmen en dan wil ik ook nog ergens een avondje werken.
Dus, als ik volgend weekend moe ben dan weet ik waar het van komt....

3 opmerkingen:

Car zei

Hoi Mariska,

Goed om te lezen dat je begonnen bent, de kop is eraf.
In Delft werd door de weeks gestift en voor het weekend kwam de inderdaad jeukende inkt er aan te pas.
Vraag me alleen af hoe je dat gaat doen met zwemmen ?? Tussen het baantjes trekken door even bijtekenen ??

Annemiek zei

Dat is een flinke drukte zeg! Dat zal even volhouden zijn. Je hebt er wel leuke dingen bij zitten zoals concerten.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.