vrijdag 21 maart 2008

Daar was ik weer, deel I

Om maar met de vakantie te beginnen: het was héérlijk!
Er waren 5 slaapkamers, 5 badkamers, 2 woonkamers, 1 keuken (eentje maar?), dubbele garage en 'on top of it all' ons eigen zwembad!
Ons Huis en onze auto


Het Zwembad

We waren elkaar geregeld kwijt in dit enorme huis.

Het weer was super: veel zon en gemiddeld genomen een graad of 26. Met één dag een uitschieter naar ruim 30 graden (en bewolkt en super-klam) en als dieptepunt twee dagen erna een graad of 18. Toen wel super-zonnig maar veel wind.
Het was zo heerlijk om in de korte broek rond te lopen en die heerlijke zon op mijn getergde lijf te voelen.
Het heeft me zo goed gegaan en ik had energie voor 10.

We hebben zoveel leuke dingen gedaan: Disney World, Universal Studios, SeaWorld en Busch Gardens bezocht. Heerlijk veel gewinkeld en gekocht, we hebben ons goed in het zonnetje gezet.
Maar het shoppen daar is ook zo fantastsich en vele malen goedkoper dan hier en zeker nu met de spot-goedkope dollar is het helemaal super.

Ook hebben we heerlijk gegeten en gedronken. En ondanks alle lekkere dingen zijn we niet aangekomen vanwege het vele wandelen (en zwemmen) wat we gedaan hebben in alle pretparken.

Het zwemmen was heerlijk! En dat heeft mijn arm veel goed gedaan: mijn arm is veel minder stijf. En we hadden een privé zwembad dus ik kon heerlijk pruikloos en adoptieborst-loos ronddobberen zonder me ongemakkelijk te voelen.

Oh ja, de vele achtbanen die we uitgeprobeerd hebben zijn allen pruikproof alleen heb ik zo mijn twijfels over Sheikra in Busch Gardens! Maar ik heb veel met een sjaaltje in de pretparken rond gelopen, dan hoefde ik ook niet bang te zijn dan mijn pruikkie er alsnog vandoor zou gaan.

Hier even wat foto's van onze vakantie:

Een mooi beestje; Jeep Safari in Disney's Animal Kingdom


Sheikra in Busch Gardens: je ziet het karretje bovenin stil houden, je krigt een seconde of drie om zo recht naar beneden te kijken alvorens je naar beneden stort! Leuk!!

Ikke in Universal Studios Een onderdeel van de show 'Believe' in SeaWorld


Disney's 'Dreams come True' Parade in Magic Kingdom
Disney's Magic Kingdom
De oudste olifanten in Amerika; Busch Gardens
Ik vond het zo super dat ik hard ga sparen: ik wil september / oktober nog een keer! En we waren al hard aan het sparen want volgend jaar april willen we graag 4 - 5 weken naar Califonië, Arizona, Nevada, Utah en Colorado.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

G e w e l d i g!!!!!

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben. En ja, gelijk heb je .... doorsparen en nog een keer!!!
Wij gaan van de zomer weer. Ik tel ook echt af.... Gelukkig eerst de meivakantie nog in het vooruitzicht. We zullen maar gewoon zeggen dat we het verdiend hebben na al die narigheid.

Annemiek zei

Wat heerlijk dat jullie zo hebben kunnen genieten! Hopelijk ga je over een paar maanden nog een keer.