zaterdag 4 september 2010

Weer thuis

Ik schaam me bijna om het te zeggen maar het dagje Artis is ingewisseld voor nog meer ... shoppen!
Marc heeft mij gisteren schandalig verwend met prachtige kleren van La Ligna. Hij is zo'n schatje.
En 's avonds hebben we gedineerd bij Yamazato in het Okura Hotel in Amsterdam.
Dat was lekker!!!!
En voor iemand die nog nooit met stokjes gegeten had, vond ik mezelf redelijk handig met die dingen (aan het eind van de avond).
Bij de apatizer kregen we van de serveerster de 'easy sticks' nadat ze ons zag aanrommelen met de stokjes. Maar we hebben een korte les met stokjes eten gehad van haar en daarna werd ik steeds handiger.
Maar vandaag eet ik weer gewoon met mes & vork, hoor.

En nu weer thuis; wassen, opruimen, gras maaien, boodschappen doen..... En vooral vroeg naar bed, ik val om van de slaap.
Morgen nog een dagje rust en dan moet Marc weer aan het werk en ik begin donderdag in de nachtdienst.
Back to life, back to reality.

1 opmerking:

Annemiek zei

Hey, je blog in een nieuw jasje, leuk. Een erg leuke vakantie, fijn dat je zo genoten hebt! En je bent goed verwend inderdaad :)