woensdag 29 september 2010

Bijkletsen

Zo, inmiddels zijn we weer een paar weekjes verder. Wat vliegt de tijd, toch?
Er is niet zoveel gebeurd spannends gebeurd, hoor.
We hebben een feestje gehad bij de ouders van Marc; zij zijn of worden binnenkort 65 jaar oud en zijn bijna 40 jaar getrouwd en zij hebben besloten dat te vieren met familie en vrienden. Eerst even bij hun thuis met koffie en gebak, daarna met een bezoek aan het textielmuseum en afgesloten met een etentje.
Het was even een geregel want Marc zijn ma had veel mensen uitgenodigd, en iedereen kwam bijna tegelijk binnen, dus iedereen van koffie/thee met gebak voorzien was een flinke uitdaging. Maar daar hebben Marc en ik ons op gestort.
Als cadeau hebben we, samen met zijn broer en zijn gezin, de jubilearissen een mini vakantie aangeboden op het Cruise Hotel in Rotterdam. Sterker nog, daar zijn ze op dit moment!
Ik hoop dat ze een leuke tijd hebben.
Al met al een geslaagd feestje.


Mijn collecteweek voor het Prinses Beatrix Fonds zit erop en de opbrengst was wel okay, het is natuurlijk altijd te weinig....
Ik heb eind van de week nog even gelopen en ook daar waren er weer een paar memorabele reacties.
Een mevrouw ging behoorlijk uit haar dak en riep dat ik maar lekker bij de beschermvrouw van "mijn fondsje" om geld moest gaan vragen.
Okay....
Ook werd ik aangesproken door een postbode en al met al liep dat uit tot een lang gesprek waarin deze meneer zeer geƫmotioneerd vertelde over mijn recent overleden vrouw.
Bijzonder, toch?


Verder gaat het allemaal zijn gangetje.
Mijn lijf gedraagt zich weer netjes dus mijn hoofd is ook gelijk rustiger.
Ik heb momenteel nachtdienst dus ga zo weer aan het werk. Twee gehad en nog twee te gaan.

Geen opmerkingen: