donderdag 2 september 2010

Ik word oud....

Vandaag hebben we flink gewinkeld!
De opbrengst? Laarzen (inderdaad meervoud), jurkje, blouse, jeans, lekkere smeersels voor tijdens en na het douchen en voor Marc schoenen en een blouse.
Tja, Marc is er wat bekaaid vanaf gekomen maar ja.....

Ik heb me vandaag wel weer verbaasd over het asociale gedrag van mensen.
Tegelijk vraag ik me ook af of ik nu echt oud(er) aan het worden ben dat ik me hieraan stoor.
Mensen die zich niets aan trekken van een rij van een NS loket maar gelijk naar voren lopen en hun vraag stellen; winkelpersoneel die terwijl ze met jou aan het afrekenen zijn met collega's praten, bellen e.d. en ook daadwerkelijk niet verder gaan met waar ze mee bezig zijn; mensen die niet kunnen wachten tot de anderen uit de trein of van de pont gekomen zijn maar direct in- dan wel opstappen en daarbij iedereen omver of in de weglopen; mensen die op de pont nog even extra gas geven met hun scooter; mensen die zich niets aantrekken van een rookverbod en vrolijk hun sigaret onder jouw neus houden......
Tja, eigenlijk weet ik het antwoord op mijn vraag wel: ik word oud! En hoop nog veel ouder te worden.

Geen opmerkingen: