donderdag 16 september 2010

Alert of hypochonder?

Ik voel me niet slecht maar ook niet helemaal fit en heb de afgelopen weken geregeld wat vage klachten.
En ik kan daar niet al te goed mee omgaan. Bekende pijntjes/klachten zijn geen probleem maar onbekende pijntjes/klachten zijn een probleem!
Ik kan het niet uitstaan van mezelf maar die maken me toch wat bang. Ik wil het niet maar het gebeurd toch.
Ik heb dit met mijn huisarts besproken en hij heeft me verzekerd dat hij het geen probleem en alleen maar prettig vindt dat ik mijn deze klachten bij hem kom en dat ik dat zeker moet blijven doen.
Maar ik wil niet veranderen in een hypochonder die gelijk het ergste denkt en bij de huisarts zit maar ik weet ook dat ik mezelf serieus moet nemen. Ik heb wel een serieuze ziektegeschiednis en het is niet ondenkbaar .... en dan wil ik er snel bij zijn!
Iemand goede ideeën?

Zo, en dan nu even over naar de happy modus!
Zaterdag hebben we een feestje van Marc zijn ouders (40 jaar getrouwd en worden beide 65) dat lijkt me een mooie gelegenheid om mijn nieuwe kleren te showen, toch?
En ik ben vandaag, geheel onverwacht, nog een dagje vrij dus ga dadelijk eens kijken of ik mijn jeugdfoto's kan scannen zodat ze bewaard blijven.

1 opmerking:

Annemiek zei

Zeker goed om alle klachten serieus te nemen, maar ik moet je ook even vertellen dat je als je ouder wordt hier en daar pijntjes krijgt :) Wist je natuurlijk al, maar ik heb nu ook de ervaring :(