donderdag 25 november 2010

Surprise....

Kreeg ik vorige week de verrassing dat ik al 30 november geopereerd zou worden, werd ik gisteren 'verrast' dat ik al voor morgen (vrijdag) op het programma sta.
Hhmm, had ik alles geregeld en gepland voor de komende dagen; op het werk, huis schoonmaken, nog een dagje Efteling, bij Marc zijn ma in Duitsland kerst knutselen, boodschappen, boot leeghalen. Staat alles weer even op zijn kop, dus.... Geen Efteling, geen boodschappen, geen boot, niet schoonmaken en het weekend niet werken. Wel naar Duitsland om te knutselen maar die trip korten we in.
Dus ik ga nu nog even snel wat knutselen en mijn gedachten afleiden en morgen????
Dat zien we morgen wel....

2 opmerkingen:

Aïda zei

Jeetje zeg! Zouden ze in zo'n ziekenhuis niet snappen dat je ook een leven hebt wat je nu zomaar om moet gooien? Nou ja, je hoeft je nu minder lang nerveus te maken. Als je dat al was. Want je klinkt behoorlijk nuchter.

Annemiek zei

Sterkte en snel herstel!