donderdag 29 januari 2009

SUPER collaga's

Stapje voor stapje gaat het nu echt steeds beter met mij maar ik ben wel bang dat de artsen gelijk gaan krijgen: herstel duurt minimaal 6 weken. Optimistisch en eigenwijs als ik ben, ging ik er eigenlijk vanuit dat ik wel met een week of 2 herstelt zou zijn. Niet, dus...
Gelukkig gaat het slapen wel steeds beter.

Afgelopen maandag was een leuke dag! Ik kreeg visite van twee lieve collega's en dat was heel gezellig. Heerlijk gekletst en ze hadden lekkere broodjes en vanalles voor op brood meegenomen. Maar ze hadden ook een grote verrassing voor mij meegenomen:
Een giga-doos vol cadeautjes van mijn collega's! Een anti-verveelmand! SUPER!
Ik heb fantastische collega's en kijk er zo naar uit om weer aan het werk te gaan.
Heerlijk op de bank de cadeautjes uitgepakt, alsof ik jarig was en heel veel cadeautjes gekregen had. Ik heb echt vanalles gehad: thee, douche-spullen, tijdschriften, spelletjes, chocola, drop, boeken en nog veel veel meer.
Lieve allemaal, jullie zijn super mensen en geweldige collega's! Bedankt.... en ik hoop jullie snel naast jullie op de werkvloer aanwezig te zijn

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wow! ik word er een beetje hebberig van :-)
Leuk man, top collega's!
Liefs, Marloes

Car zei

Super leuk, kan je nooit zeggen dat je je verveelt hebt in die extra vier weken die jij niet nodig dacht te hebben.

Annemiek zei

Leuk van je collega's! Daar ben je wel even zoet mee.

Anoniem zei

Ha meid, hoe is het? Gaat het weer een beetje? Weer een week voorbij! Ik heb vandaag even van het voorzichtige zonnetje genoten. Op de fiets naar de Gyn (alles goed)
Ik krijg metteen zin in de lente!
Jij ook?
Liefs, Diana