dinsdag 20 januari 2009

Iedere dag een beetje beter

Iedere dag gaat het een beetje beter maar het gaat me veel te langzaam, hoor.
Soms snap ik mijn eigen gedachtenkronkels niet zo goed: ik vind dat ik nog redelijk veel (spier)pijn en last van hematomen heb en daar kan ik best een beetje over klagen. Maar ik gebruik geen pijnstillers meer, ik wil 'die troep' niet meer in mijn lijf. Hhmm, misschien moet ik niet klagen maar dragen of gewoon een paar paracetamollen per dag slikken!
De chirurg belde gisteren dat er gelukkig niets gevonden is in het materiaal van mijn rechter borst en hoewel ik dat ook niet verwachtte was het toch wel een kleine opluchting.
Ook is mijn laatste wonddrain er gisteren uitgehaald dus ik ben eindelijk bevrijdt van alle snoertjes en slangen.
Donderdag ga ik naar het AVL om de tissue expander te vullen. Echt, ik val van de ene verbazing in de andere en ben benieuwd wat nu weer voor ervaring gaat worden. Maar ik maar me wel een beetje zorgen over de enorme hematomen die er nog zitten, als ze daarin moeten gaan prikken om te vullen... We laten ons verrassen...

Afgelopen zaterdag zijn Marc en ik naar onze boot geweest! Mijn geheugen is nog een beetje onder de indruk van de narcose dus ik weet eigenlijk niet meer of ik al over onze boot verteld had dus voor de zekerheid: Marc en ik hebben een zeilboot gekocht.
Ik ben reuze benieuwd want ik heb nog nooit gezeild maar wat niet is kan nog komen. En mocht ik niet niets vinden dan ga ik gewoon leuk liggen zijn in mijn bikini op het dek, haha.
Onze boot ligt al op de werf in Stavoren en gaat de eerste week van april het water in.
Oh ja, voor de kenners, het is een Bénéteau Oceanis 37.
Hier zijn een paar foto's

Onze boot, ik vind hem zo groot en ben erg benieuwd hoe hij er in het water uitziet, maar nog even geduld!

Laat de zomer maar komen, hier kan ik wel een tijdje verblijven!


Dit is de 'eigenaarshut' (ik lach me suf om de 'boottaal') en aan de achterzijde van de boot is nog een grote slaapplaats.


Marc, als onze ervaren zeiler, had een paar eisen waaraan de boot moest voldoen maar ook ik had een eisen-lijst: ik wilde op mijn eigen boot naar het toilet kunnen en WARM kunnen douchen!

4 opmerkingen:

Car zei

Wat zal jij ontzettend trots zijn naast je nieuwe auto ook deze prachtige boot of moet je dit geen schip noemen ?
Je had er nog niet over geschreven (maar wel gemaild)
Dat wordt genieten !

Annemiek zei

Wat fijn dat het goed gaat. Je ziet er in ieder geval goed uit; leuk om je foto eens te zien. De boot ziet er ook super uit! Dat wordt genieten op het water straks!

Anoniem zei

Nou, nou... bootje?? Het is een grote boot..
Mag ik van de zomer een keer met jullie mee?? Ziet er wel gaaf uit en ik hou ook van het water.. ;-)

Dikke knuffel meid,

Lique

neef Kaj zei

Maris! Nou ja een bootje, love boat zul je bedoelen hihi.
Hoop dat het goed met je gaat verder, maar anders gaat dat helemaal goed komen straks loungend op dat dek met een sapppie in je ene hand en een zonnehoed in je andere ;)
Liefs Marieke vd Mc