dinsdag 1 juli 2008

Slip of the pen

Eerst even een foutje herstellen mijn ejectie fractie was 58% (en niet 52%) en hij kwam van 51% dus dat is mooi omhoog gegaan.


Vandaag bij de longarts geweest en deze man snapte de heisa rondom mijn CT scan niet! "Ben je hiervoor doorgestuurd?" was zijn reactie aan mijn adres.
In ieder geval denkt hij aan een astma / allergische reactie op de Herceptin en na een longfunctie onderzoek (aanstaande vrijdag) en een allergie test (volgende week donderdag) meent hij mij goed in te kunnen stellen op medicatie en dan is het leed weer geleden!
Ook niet leuk maar beter dan alle kwaadaardige alternatieven die toch door mijn hoofd spookte.
Vandaag mijn gift Herceptin van afgelopen vrijdag gehad en aanstaande vrijdag begin ik weer aan een nieuwe rit van 6 weken Herceptin.

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Dat is dan toch weer beter nieuws!

Anoniem zei

Goed nieuws dus... Ik kreeg de groeten van je, via een ongelooflijke lieverd van een verpleegkundige (die mij het hele vorige jaar erdoorheen gecoacht heeft). Liefs...