maandag 21 juli 2008

KKKRRRAAAMMMPPP

Ik heb kramp! Mega-kramp in mijn voeten en benen en vooral 's nachts als ik lekker hoor te slapen. Auw!!
Dat is nu al een aantal nachten zo maar vannacht sloeg alles, ik stond meer naast mijn bed dan dat ik er in lag. En als ik erin lag durfde ik me nauwelijks te bewegen want als ik mijn benen / voeten bewoog schoot de kramp er weer in.
Ik lag me maar af te vragen wat dit nu weer is en opeens had ik een 'brain-wave'. Er is namelijk meer 1 ding veranderd de afgelopen week: ik ben Seretide gaan gebruiken voor de longklachten.
En inderdaad in de bijsluiter staat iets over spierkramp.
En als je op internet googled op kramp en seretide word je overladen met krampende lotgenoten.
Nog even met de longarts gesproken en volgens hem kwam deze bijverschijnsel nauwelijks voor en ik moet het nog even vol houden.
Als tip stond op verscheidene forums dat je magnesium zou kunnen proberen om de krampen tegen de gaan.

3 opmerkingen:

Car zei

Hoi Mariska,

Ik heb het afgelopen jaar na de behandelingen ook menige keer 's nachts jodelend naast mijn bed gestaan.
Het gekke was dat vrnl de linker/geopereerde zijde van mijn lichaam aan de beurt was.
Ik heb er vam gemaakt dat dit met de verandering van de vaten te maken heeft. Misschien is het bij jouw wel een combie en zijn de medicijnen de bekende druppel die de emmer deed overlopen.
Hoop dat je er snel weer van af bent.
Bij mij was het opeens weg.

Annemiek zei

Hopelijk zal dit snel overgaan!

Anoniem zei

Wat heb jij toch ook altijd pech meissie. Nu ook astma en kramp in je benen.
Ik hoop dat het allemaal snel wat beter met je zal gaan.
Het is in ieder geval mooi weer en daar wordt iedereen vrolijk van en jij ook wel denk ik zo.

XX

Lique