zaterdag 2 augustus 2008

Plastisch chirurg

Eerst nog even over de kramp: is niet weg maar wel een stuk minder.

Ik ben afgelopen dinsdag samen met Marc bij de plastisch chirurg van het AVL geweest om de mogelijkheden voor een reconstructie te bespreken. Het was een goed gesprek en de chirurg stond me erg aan: open, eerlijk en no-nonsense.
Hij snapte mijn 'verzoek' om ook de andere kant gelijk mee te opereren en ondanks dat mijn genetica nog niet bekend is vond hij het geen probleem. Hij heeft me doorverwezen naar de algemeen chirurg van het AVL aangezien die deze operatie moet uitvoeren en daarna kan hij aan de slag om beide kanten te reconstrueren.
De planning is om dit begin volgend jaar plaats te laten vinden....

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Maris, ben weer terug van vakantie en bijgelezen. Vervelend van die kramp, ik ken het. Heb het heel vaak, maar is al jaren zo. Het gaat bij mij ook niet zomaar weg.
Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij die chirurg.

Anoniem zei

Joehoe, the girl is gonna get new boobs.... Spannend, hoor, om naar uit te kijken. Hoe gaat het verder met je?

Anoniem zei

Jeetje Maris, heftig hoor. Omdat ik borstbesparend ben geopereerd hoef ik deze gesprekken (nog) niet te voeren. Maar wie weet... Het hangt toch ook wel af wat er uit het genetisch onderzoek komt. Want misschien laat ik dan alsnog een operatie (of 2) uitvoeren. Spannend. En eigenlijk geen zin om daar over na te denken.
Gaat het verder goed met je?

gr
Marieke

Anoniem zei

Spannend hoor en ook best een heftige beslissing om ze alletwee te doen, al begrijp ik natuurlijk wel dat je dit ook nooit meer wilt meemaken.

Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag van het genetisch onderzoek?

XX

Anoniem zei

Oe spannende fase!

Ik ben er trouwens net achtergekomen dat je kramp ook zomaar op kunt wekken bij jezelf. Ik lig in bed jouw stukje te lezen over kramp, ik denk bij mezelf hoe voelt dat ook alweer, vroeger had ik dat ook vaak in bed, en... pats! kramp in mn kuit. heel vaag!
Ben je nu magnesium aan het gebruiken?

Ik ben trouwens erg benieuwd naar jouw nieuwe fase, ik ben er zelf namelijk ook mee bezig.
Voor wat voor reconstructie ga je kiezen enzo?

nou lief voor nu!
Marloes

Annemiek zei

Fijn dat je een chirurg hebt gevonden waar je goed mee kunt praten. Het is toch niet niks.