woensdag 25 juni 2008

Meer kortademigheid

Krijgt mijn overvolle agenda grip op mijn gezondheid en ben ik daarom sneller kortademig of heeft de chemo, bestraling en Herceptin mijn hartfunctie aangepakt en ben ik daarom sneller kortademig?
Mijn hartfunctie was al flink terug gelopen en bij de laatste controle was krap aan door te mogen gaan met de Herceptin. Morgen heb ik opnieuw een hartfunctie onderzoek en ik vrees het ergste...
Ik heb meer klachten dus ik denk dat ik (tijdelijk) moet gaan stoppen met de herceptin.
Maar ... misschien heb ik geluk en ben ik gewoon sneller kortademig door mijn enorm teruggelopen conditie en drukke programma of mijn allergieën die de pan uit rijzen.

Verder voel ik me goed! I really enjoy life en geniet van het weer aan het werk zijn. Hoewel? Ik heb wel een conflict met mijn werkgever maar daar vertel ik binnenkort meer over.

1 opmerking:

Anoniem zei

Meis, ik duim voor je. Je hebt inmiddels al zoveel troep in je lijf gehad...
Ben benieuwd naar dat conflict, hoop dat het op te lossen is.
Toi toi toi, Mandy