woensdag 18 juni 2008

Inspiratieloos

Er gebeurd genoeg maar ik mis de afgelopen weken de moed en zin om het op te schrijven.
Maar even samenvattend:
  • het gaat goed met mij
  • de MRI was prachtig!!
  • ik werk drie dagen in de week en dat gaat goed
  • ik ben vreselijk allergisch op het moment voor .... veel
  • ik had afgelopen vrijdag een 'incident' tijdens mijn herceptin infuus, ik werd even helemaal niet lekker. Gelukkig trok het snel weer bij en konden we het infuus hervatten
  • ik ben gestopt met de stress-reductie training, en dat scheelt mij momenteel heel veel stress
  • ik heb mijn vriendinnetje uitgezwaaid die samen met haar man naar de USA geĆ«migreerd is

Ik krijg vast wel weer moed en inspiratie om te gaan schrijven maar nu slokt het gewone, normale leven me helemaal op! Ik geniet ervan!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier nog iemand die de tijd en inspiratie niet kan vinden om te bloggen.
Ik ben blij dat het zo goed met je gaat. Heerlijk dat je weer in een werkritme zit. Tenminste, voor mij was dat echt een verademing. Patiƫnt af en gewoon weer collega, werkende moeder!
Hoe staat het nu met jullie emigratieplannen?

Anoniem zei

Hey lieverd,

Fijn te lezen dat het steeds beter gaat.
Nu weer gaan genieten van het "normale" leven.
Bijna een jaar nadat het geconstateerd was.... Wat een tijd alweer zeg.

Dikke X,

Lique

Annemiek zei

Groot gelijk, geniet van het leven!
Vond het wel een grappige opmerking; minder stress door de stress reductie te laten vallen.