dinsdag 20 mei 2008

Kleine opluchting...

Ik 'mag' weer 6 weken Herceptin! Mijn ejectie fractie van afgelopen vrijdag was weer boven de 50! Na deze 6 weken ben ik in ieder geval goed over de helft en kijken we wel weer verder.
Niet te ver vooruit kijken maar stapje voor stapje.

Ook heb ik deze week een gesprek op mijn werk gehad en ben eigenlijk wel tevreden: ik denk dat we goede afspraken gemaakt hebben waarin we elkaar tegemoet komen om het voor beide partijen goed te laten verlopen.
Anyway, ik heb er super veel zin in en ben vanaf volgende week weer voor 16 uur beter gemeld! En ja, lieve iedereen die mij persoonlijk kennen, daar hou ik het voorlopig even bij. Ik weet het, we hebben geen haast en ik moet mezelf niet forceren!
Maar ik ben er zoooooo blij mee.

Verder ben ik deze week bezig geweest met mijn ontspanningsoefeningen van het HDI, maar daar vertel ik binnenkort wat meer over. Ik ben er namelijk nog niet over uit maar ik vrees dat ik daar misschien wat minder geschikt voor ben, maar ik geeft het zeker nog een kans.
Maar meer daarover als ik even iets meer tijd heb, ik wilde nu alleen even het goede nieuws over de Herceptin delen.

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Goed zeg dat het nu door kan gaan!

Anoniem zei

Fijn dat je toch weer door kunt gaan met die medicijnen. Zou fijn zijn als je de hele behandeling af zou kunnen maken.

Dikke X,

Lique