donderdag 3 januari 2008

Hoe pruik-proof is een achtbaan?

Woensdag zijn we een dagje op pad geweest. Na lang en uitvoerig beraad besloten we naar Phantasialand te gaan. Het was gezellig druk maar vooral ... KOUD!
Ik heb daar wel aan mijn conditie kunnen werken. Wat een trappen overal en ik ben niet zo goed in traplopen op het moment dus ik moest regelmatig even bijkomen als ik boven was. Tja, chemo is geen limonade....

Marc en ik houden nogal van achtbanen en ze hebben daar een redelijk nieuwe achtbaan genaamd Black Mamba. Zo'n roetsj-ding, gaat lekker hard! Maar ja, hoe pruik-proof is een achtbaan? Je snapt dat ik weinig zin had om met pruik te vertrekken en zonder pruik terug te komen. Uiteindelijk hebben we mijn sjaal om mijn hoofd en nek gebonden zodat deze mijn pruik om zijn plek moest houden. Bijkomend vooral: warme oren. Ik heb mijn sjaal lekker om mijn hoofd gelaten.
Het ritje in de achtbaan was lekker maar ik kan het wel goed voelen dat ik niet top fit ben: ik sta te tollen op mijn benen na zo'n rit.
Maar je kan dus mijn pruik in de achtbaan: da's mooi want Florida komt gestaag dichterbij!!
Aan het eind van de middag zijn we weer naar huis gegaan, het was fijn om nog even een dagje weg te gaan maar het was zo koud dat het ook weer heerlijk was om naar huis te gaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha, dat idee had ik al steeds op de fiets: rustig aan anders vliegt dat ding straks door de lucht. Je hebt het in ieder geval prima opgelost!!!

kastelke zei

Creatief denken is een talent!
Mariska, ik bewonder je op zo'n achtbaan, zelf ben ik daar veel te bang voor.