zaterdag 10 april 2010

Late termijn effecten Herceptin

Ik had al eerder vermeld dat ik meewerk aan een onderzoek van het NKI-AVL naar de late termijn effecten van Herceptin.
Vorige week ben ik naar het AVL geweest voor lichamelijk onderzoek en een vragenlijst en gisteren waren de rest van de onderzoeken: een ECG, bloedonderzoek en een Ejectie Fractie.
Aankomende dinsdag krijg ik uitslagen en ik ben benieuwd.
Zeker ook naar de pompfunctie van mijn linker harthelft, deze was tijdens de behandeling met Herceptin behoorlijk achteruit gegaan...
De mevrouw die mee werkt aan het onderzoek vertelde dat ze inderdaad juist bij de mensen van wie ze het niet verwacht hadden (jong, slank, lage bloeddruk) problemen in de pompfunctie zien tijdens de behandeling.
Maar of dit ook blijft of dat het zich weer herstelt weten ze niet vandaag dit onderzoek.

Ik ben nog bezig met een Florida verslag maar schiet niet op!

1 opmerking:

Car zei

Hopen dat je een positief bericht krijgt.
Wel afmaken he dat Florida verslag, hier in ieder geval een die er benieuwd naar is :)