vrijdag 19 februari 2010

Hoe verward ben ik eigenlijk?

Help! Ik ben - hoe dan ook- in de war.
Ik kreeg vandaag een brief van mijn vrienden van het Centraal Justitieel Incasso Bureau.
En ik moet zeggen dat het even geleden was dat ik post van ze gehad heb. Maar dat is meer geluk dan wijsheid, hoor.
Maar nu even 'to the point', ik heb een bekeuring gekregen omdat ik te hard gereden heb, dat is niet verrassend.
Wat wel verrassend is dat het op de A12 bij Bunnik geweest zou zijn, dinsdag 9 februari om 09.21 uur. Ben ik daar geweest? Wat ging ik doen? Waar kwam ik vandaan? Help!
Ik weet het niet.

Maar dan nu het volgende vervelende punt, ik weet ook niet wat ik wel gedaan heb die dag.
En mijn agenda geeft me ook geen enkele aanwijzing, evenals mijn mail/hyves, rekeningafschriften enz.
Oftewel, ik loop me al vanaf vanmiddag 12.30 uur af te vragen wat ik die dag gedaan heb en ik kan dus ook nog steeds niet met zekerheid zeggen of ik vorige week dinsdagochtend te hard gereden heb op de A12.
Heel frusterend, ik kan dit soort dingen niet uitstaan.

Dan lijkt de oplossing simpel; even bellen met het KLPD en je foto opvragen.

Helaas, die kan je alleen bellen van maandag tot vrijdag tot 12.30 uur.
AAAAAHHHHHGGGGGRRRRR!!!!!

Nu maar hopen dat het geheugen van mijn echtgenoot beter werkt, misschien weet hij nog waar ik geweest ben?

Dit is heel erg, zou ik echt tot maandag moeten wachten of zou het toch nog te binnen schieten?

Het herinnert me wel weer aan een college van een psycholoog tijdens mijn opleiding; je brein/geheugen werkt als een bureau met heel veel laatjes en soms krijg je een laatje gewoon even niet open! Zelfs niet met een koevoet...

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Hoe harder je denkt, hoe steviger dat laatje dicht blijft zitten. Gewoon wat anders gaan doen en opeens gaat het laatje dan open :)
(zeg zij die soms al vergeet wat ze gisteren ook alweer gedaan heeft).

Wendy Jol zei

Hou maar op..... Als het niet ergens opgeschreven is, kan ik me het ook echt niet meer herinneren... Komt het door de chemo??? Ik weet het niet, ik ben gewoon een chaoot. Maar het wordt de laatste jaren wel erger. Alleen daarom zou ik alweer een blog moeten gaan bijhouden. Maar dat vergeet ik ook altijd te doen.....