zondag 17 januari 2010

Blue Monday

Mijn collega attendeerde mij er zojuist op dat het vandaag Blue Monday is.
De meest deprimerende dag van het jaar; wij schijnen collectief moe, neerslachtig en gedeprimeerd te zijn. Lange, donker en koude dagen en dan ook nog realiseren dat er ook dit jaar weer niets van de goede voornemens terecht gekomen is....
Nu ben ik inderdaad moe, maar het is dan ook over twee uur 's nachts, dus zou ik gewoon op bed horen te liggen dus dat ik verklaarbaar.
Neerlachtig en gedeprimeerd? Gelukkig niet!
De balen van de lange, koude en donkere dagen? Euh, ja dat wel!
Goede voornemens gebroken? Ja en nee!
Mijn eerste goede voornemen was om het sporten (gestart eind november) vol te blijven houden en tot op heden lukt dat prima. Drie keer per week fitness en zwemmen en het voelt goed. Behalve het feit dat ik twee kilo ben aangekomen sinds ik sport! En tuurlijk spieren wegen meer dan vet, maar toch.
Met mijn tweede goede voornemen vordert het minder.... Dat was namelijk mijn blog wat beter bij houden. Reden waarom dit niet gelukt is, geen idee?
Maar ik ga proberen mijn leven te beteren.

Geen opmerkingen: