zaterdag 4 april 2009

Lente

Maandag ben ik de nachtdienst in gegaan voor drie nachten dus donderdagochtend was ik klaar met werken.
Nu komt er de dag dat ik uit de nachtdienst kom vrij weinig, zeg maar niets, uit mijn handen. het liefst zou ik de hele dag slapen en 's avonds weer lekker mijn bedje induiken.
Maar ja, dat voelt dan als 'zonde van de dag' dus meestal sleep ik mezelf ergens rond een uurtje of 1 mijn bedje uit om vervolgens als een zombie op de bank te gaan zitten!
Of ik ga andere zinvolle zaken doen zoals ...
Marc moet altijd erg om mij lachen op zo'n dag want 's avonds krijg ik dan een soort euforisch verbale energie en kraam ik een hele berg, schijnbaar vermakelijke, onzin uit.
Maar waar ik naar toe wilde is dat het donderdag, denk ik, ook al lekker lenteweer was maar dat ik daar bijzonder weinig van mee gekregen heb. Tip aan mezelf: ga als een zombie op een tuinstoel in de tuin zitten!
Maar gisteren, wat een fantastisch weer!
Ik heb heerlijk in een hemdje in de tuin wat verfwerk staan doen en heb er zowaar van genoten!
Wat geweldig om het zonnetje weer te voelen.
En ik heb de dag gezellig afgesloten met een leuke taartworkshop met twee vriendinnen.
Nu lust ik zelf geen taart, maar kliederen en dingetjes maken vind ik leuk en gelukkig lust Marc wel taart.
Dit is mijn creatie:



We hebben een hoop leuke dingen geleerd en onze taarten-juf (Lisette) was echt super! Het liep allemaal vreselijk uit maar we kregen de tijd om alles goed af te maken zodat iedereen tevreden met zijn creatie naar huis kon. Ik ga zeker nog een terug voor een andere workshop.
Voor mensen die interesse en hun ogen willen uitkijken wat er allemaal kan binnen de taarten-business, de website van Lisette is: www.freewebs.com/cakefantasie

2 opmerkingen:

Car zei

Wat heb je je blog gezellig gemaakt, het lijkt hier ook wel lente.

Annemiek zei

Heerlijk lente! Wat een mooie taart zeg! Knap hoor.