woensdag 17 september 2008

Warm welkom

Afgelopen maandag was er een warm welkom voor mij in het AVL. Veel verpleegkundigen kwamen even een babbeltje met me maken en het geven van de Herceptin verliep vlot.
Mijn EVV'er (eerst verantwoordelijke verpleegkundige) is heerlijk op vakantie maar alle meiden waren het erover eens: "R. zal niet weten wat ze hoort dat je weer terug bent!"
En ik heb goede afspraken voor de komende weken kunnen maken.
Zelf mijn port-a-cath is blij om terug te zijn: na weken geen bloed te hebben willen geven, deed hij het ook gewoon weer.
Al met al, het is fijn om weer terug te zijn.

En nog even; ik moet nog vijf dagen (niet aaneengesloten!) werken en dan heb ik vakantie!!!
Heerlijk, Marc en ik gaan nog drie weken lang in een korte broek (of rok) rondlopen in The Sunshine State. Heb er zin in...

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Leuk dat je zo'n warm welkom kreeg!
Een welverdiende vakantie, heel veel plezier gewenst!!!

Anoniem zei

Lekker vakantie vieren nu en alles vergeten!!!

Dikke X,

Lique