maandag 16 augustus 2010

Na maanden van radiostilte ... I'm back!

Na maanden niets geschreven te hebben heb ik besloten nu echt mijn leven te gaan beteren.
Ook ga ik de komende dagen mijn blog wat aanpassen bij wijze van een hernieuwde start.

Even een korte samenvatting van de afgelopen maanden: euhhhhh....
- Het gaat best goed met mij maar ik werk even een dag per week minder omdat ik flink vermoeid ben en geen zin om straks helemaal uitgeblust thuis te zitten
- We hebben heerlijke weekenden om het water gehad, samen en met vrienden
- Mijn oma is naar een gesloten afdeling in een verzorgingshuis verhuisd. Heel vreemd hoe het leven van een 85-jarige vrouw gereduceerd wordt tot een kamertje van 3 bij 4 vierkante meter.
Met een gezamelijke huiskamer, toilet en douche.
Maar het lijkt erop dat ik er meer moeite mee heb dan oma. Oma zegt dat ze er best gelukkig is en blij is dat ze niet meer alleen is
- Nog een paar dagen werken en dan hebben we twee weekjes vakantie!!
- De volgende vakantie naar de USA zit in de planning; we willen graag september 2011 de hele maand naar Californie, Arizona, Utah, Nevada met een klein stukje New Mexico en Colorado
Nu al zin in!

1 opmerking:

Car zei

Welkom terug in blogland