zondag 6 september 2009

Niet ziek maar ook niet helemaal fit

Zou het komen omdat we bijna vakantie hebben? Of omdat ik morgen mijn halfjaarlijkse APK heb? Of zou er toch een griepje onder de leden sluimeren?
Ik ben niet ziek, hoor. Maar ook niet helemaal lekker!
Gewoon moe, veel slapen, soms keelpijn en beetje hoofdpijn, dan weer ff een paar uurtje koorts.
Ik heb wel gewerkt de afgelopen weken maar vooral mijn sociale leven heeft er onder te lijden gehad, ik heb de nodige afspraken moeten afzeggen (Sorry, meiden!).
Maar de vakantie lonkt.... En de laatste loodjes wegen zwaar zoals gewoonlijk.

Morgen ga ik ook naar de bioresonatietherapeute om hopelijk de honden-wens toch in vervulling te laten gaan.
Ik ben benieuwd, positief en ga me laten verrassen.

2 opmerkingen:

Car zei

Hier nog een benieuwd wat bioresonantie voor jouw zal betekenen. Je houd me op de hoogte he ?

LadyDaan zei

Ken je deze site?

http://www.leerwiki.nl/Welke_hypoallergene_hondenrassen_zijn_er

Er staan een aantal hondenrassen op, waar mensen minder (allergie-)gevoelig op reageren. Sterkte met de laatste loodjes!
Liefs,
LadyDaan