maandag 20 juli 2009

Eagle en Eagles

Het weekend stond redelijk in het teken van de Eagle en de The Eagles.
Zaterdagochtend zijn we naar de boot (Eagle) geweest om daar werkzaamheden te verrichten, we willen graag een pomp installeren op de boot zodat het schoonmaken van de boot wat makkelijker verloopt. Gemak dient de mens, nietwaar?
Een beetje eng was het wel, Marc moest daarvoor een gat in de boot zagen...
Nu heb ik alle vertrouwen in Marc maar een gat in de boot zagen klinkt ... niet goed!
En verder hebben we nog voorbereidingen getroffen zodat we de radio vanuit de kuip kunnen bedienen.
Het weer werkte niet mee dus we kregen de nodige buien en windstoten te verwerken.
Zondag zouden we met mijn ouders gaan zeilen, mits het weer zou meewerken.
Het zou de eerste keer zeilen worden voor mijn ouders dus misschien in windkracht 5 en veel regen dan niet zo'n goed idee. De eerste ervaring moet positief zijn, toch?
Dus dat hebben we maar ff uitgesteld.

Zaterdagavond zijn Marc, mijn pa & ik naar het concert van The Eagles in het Gelredome geweest.
Het was voor ons het derde keer op rij dat we naar hun concert gingen en het was weer super.
Hoewel, ik wel moet opmerken dat ik de concerten in de Ahoy beter vond. Persoonlijk vind ik het geluid in de Ahoy beter.
Ook was er deze keer een voorprogramma in tegenstelling tot de vorige concerten. Paul Carrack stond in het voorprogramma en dat deed hij goed.
Alleen ... ging de tijd van het voorprogramma af van de speeltijd van The Eagles dus bleef er nog maar een uurtje of twee over voor de mannen waar we werkelijk voor naar Arnhem gekomen waren.
Daardoor bleven er (voor mij) veel nummers op de plank liggen die de keer daarvoor (in dezelfde tour) wel gespeeld zijn.
Erg jammer.
Ook vond ik Don Henley redelijk hees in het begin maar uiteindelijk kwam dat helemaal goed.
Al met al zeker een gezellige top-avond met pa & Marc.

Geen opmerkingen: