zaterdag 8 november 2008

Alles gaat goed...

Het gaat prima met mij, ik ben alleen druk, druk, druk en heb dus geen tijd om te bloggen.
Ook met ik eerlijk bekennen dat ik er niet zo'n behoefte aan heb momenteel.
En dat voelt eigenlijk wel een beetje egoïstisch; ik blog blijkbaar alleen als het 'slecht' met mij gaat en dan leun ik op al jullie steun en lieve woorden en nu het goed gaat laat ik niets van mij horen.
Ik ga dus ernstig proberen mijn leven een beetje te beteren en mijn blog wat breder te maken dan alleen het gebeuren rondom mijn borstkanker.
Oei, nog meer beloftes (net als de vakantie foto's die ik ook nog steeds moet plaatsen!)
Maar voorlopig is het 04.47 uur 's nachts en ik ga mij maar eens voorbereiden op mijn ronde van 05.00 uur.
Ja ja, ik ben vannacht (en de komende vijf nachten) de nachtzuster; ik ga voor babies zorgen en dat is een belofte die ik zeker na ga komen.....

1 opmerking:

Annemiek zei

Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! Dat bloggen komt wel weer een keer als je er zin hebt, het moet tenslotte ook leuk blijven. Leven is belangrijker! Zorg maar lekker voor wat kleine hummeltjes.